Sunday, February 21, 2010

Bo Peep Bo Peep !


Assalamualaikum WBT .

Ngeeee . I'm 16 years old already ! Woahh . Serious teruja gilaa . Thanks to all yang wishh . (malas lah pulak na letak name , sorry ehh =.=) Ade yang call , ade yang text and ade jugak yang comment kat Facebook and MySpace . Thanks again you guyss :)

Ramai gak budak budak yang kat asrama wishh aku =.= Awww , terharu gileee . Ta sangke korang ingat . Hehe . Budak budak yang aku tak kenal kat MS un wish ? Woahh . Giler gempakk . Ta macam budak kat skola , ramai yang lupee . Siap ade yang tanye , 'eh , ari ni bday kaw ke ?' Hmmm , sedih tak sedih lah brader . Tapi tak kesah la , suke hati dorang la kan ? :(

Yang tak leh bla , Nad lah . Berpuluh puluh kali die wish . Tak tahu la ape masalah pompuan ni . Haha . Macam meroyan jeh aku tengok . Pagi pagi die text and wish . Patu sampai sekolah wish lagi . Kat kelas wish . Time nak balik wish . Dah samapai rumah pun wish lagi ! Hadehh . Tak paham aku , haha .

And and yang paling best , My Tikus call . Ahhhh :DD Sumpa aku seronok gilaa . Tapi kan , suare die macam takde mood . Aku rase macam nak hentak je die time tuh . Nasib baek ah kaw jaoh , Tikus Oiii ! Imy lah botakkk :(

Hm , lagi ape err ? Hah ! Malam malam kuar gi dinner ngan family . Patu beli cake . Siap candle lagi . HAHA . Tak padan dengan tua , nak candle lagi . Sampai je rumah , adik aku tak sabar sabar nak suruh aku potong cake . Hm , aku da la penad giler time uhh . Tapi terpakse lahh pegi potong jugakkk .

Lepas snap snap pictures , aku dah nak masuk rumah dah . (Nak siap kan homework , ecececechhh . ) Patu adik aku panggil . Die cakap nak bagi present . Woahhh . Teruja aku . Die cakap , 'Angah , Epan belikan angah hadiah . Besar punyeee !' Aku makin terujaaa ! Patu die ngan akak aku , terus baling belon yang diisi air kat aku . Aku terus mencarut mase uh . HAHA ! Serious ta sangke bende bodoe ni nak jadi lagi , heishhh . Kan last year dah kene weehh ? Dis year kene lagi ? Grrrr !

Tak cukup ngan tuh , dorang amik tepung and baling kat aku . Siuddd ! Tapi naseb baek tepung elok . (last year aku kene tepung basi , bapak kurang aja kan adik badik aku ?) Kalau la aku kene lagi tepung basi , memang confem aku hentak kepale korang sorang sorang . Hehehe :)

Belum habes lagi , malam tu serious aku basah habes . HAHA . Dorang hulur air paip straight kat muke and badan aku . Kejam tak kejam la dorang ni . Panas jeh haku . Haishh . Tapi memang best la . Dengan surprise yang seriously shocking ! Heee :DD

Sayang korang . Thanks again sebab wish . To my 'Bestfriend'(kununnye la !) yang tak wish tu , THANKS la weh . Aku tahu kaw busy sangat kat asrama tuh kan ? Yelaa . Aku paham . Kaw mane ade mase tok kawan kaw lagi kan ? Thank You sangat sangat la . Serious aku happy !

Muahhh you guys ! ILOVEYOUUUU <3333>





0 budak comell: