Wednesday, April 21, 2010

Susah Betul Jadi Orang Penting :p

Assalamualaikum WBT :)

Fuh fuh . Gile penat hari ni . Lari lari plus gelak kuat kuat tanpe ade perasaan malu atau segan =.=" Maafkan saya . Saya agak tak tahu malu hari ni :p

Wahh . Qyla buat ape hari ni sampai penat ? JENG JENG JENG . . . . . ! Haha . Saje buat suspen . Hehe . TAK SUSPEN pun ? Heshh . *jangan lah jujur sangat weh !

Hm , hari ni Qyla busy gile vavikk oh . Ade ceramah fer AJK AJK tertinggi . Cehhh . *bangge ni . Eh eh , tak baik riakkk . Hehe . Ampun maaf dipinta okay :)

Qyla join KELAB KOPERASI :) Hoh ! Punyelah penat . Everything ktorg kene siap kan hari ni . Dlm mse 1 jam lebih je !! Mane cukop ! Aiyooo . Kelam kabut gilerrr ahh . Rakan rakan kongsi yg laen buat keje halfway je . Hesh buda buda ni . Aku tibai pakai kerusi kang . Tak pasal pasal nanti korg mkn nasi gune straw . HAHA . *cilok ayat orgg :p

Serious penat ulang alik from bilik PRS ke tempat koperasi . Jaoh sangat tao ! Serious ni ! *adoyai , muke suci ni . takkan tipu pulak ? Hehe . Tapi Alhamdulillah . Ktorg BERJAYA siapkan carta organisasi for KELAB KOPERASI :)) *winkduakalijom !

Agak happy lah today . TAK TAHU KENAPA . Hahaha xD
And and weh , kaw pikey aku kesah ke psl kaw kesah ke tak ? Haha . Ayat belit belit kan ?

NOTA SUCI : Kat sch ade budak muke cm TIKUS saya . Heshh . Serious rendu sama Tikus :( And H ! Iadoreyou even more today :) Baby baby baby !






0 budak comell: