Monday, April 19, 2010

HARI LAPAR SEDUNIA

Assalamualaikum WBT :)

Hey hey . Hari ni HARI LAPAR SEDUNIA kan kan ? Haha . Serious ohh . Dari pagi sampai sekarang aku lapar . KAW JANGAN TANYA KENAPA . Sebab aku memang takde jawapan .

Okay , pagi pagi tadi . Masok masok je kete , dah lapa . Wushh . Cepat cepat amek Wafer Milo kuu :) Yeahh . Yumm yumm . Cukup lah sekadar alas perut . *ceh ceh :p Daddy pandang je . Elehh , nak siket la tuhh . Mcm lah aku tak tahu . Haha :p

Patu patu , before rehat pun dah lapa gileee . Tak sabar nak makann !! Grrr . Sampai jehh canteen , terus beli Nasi Goreng . Yum yum . Haha . Sedap lah jugakkk . *kalau dah lapar , semue makanan jadi sedap oiii !

Lepas rehat lak , dah lapar balik . Aiyo amma appa ! Apehal perut aku hari ni ? Haishh . Lambat lagi nak balik nii . Urghhh . Nurul pun lapar jugak . Farah Hanis lagi lah lapar sebab die tak sempat makan ape ape mase rehat . Kesiannn . Pengawas berhemah lah katekan . Hohoho .

Aku ckp ngan Nurul , 'weh , hari ni HARI LAPAR SEDUNIA doee' . Die boleh gi caye !! HAHA . Bengong tol si TOT ni . Lurus tanpe bengkang bengkok ! Ngekkk .

Hm , sampai sampai je rumah , terus gi amik nasi and makan . Yumm yumm . Hari ni aku amik nasi dlm kuantiti yg agak byk berbanding selalu . Huishhh . Tu pun tak kenyang kenyang lagi !!! Makan pizza pulakkk . Yumm yummm . Kenyang sekejap . Haha . Patu sambung lagi . Makan biskut and Wafer Milo lagi . Hehehe . PELAHAP ohh aku hari nii . Huhu .

Lepas makan , aku gi timbang berat . Fuhhh . 35.3 kg bhaii . Naikk !! Yes yesss . Suke akuu :D

Okay lah . Selamat menjamu selera kawan kawan :)

NOTA SUCI : Masih rindu H . Haha :pp






2 budak comell:

Nurul Harun said...

haaaa, makan baca bismillah tak nih? :P

Aqila Sarah said...

hahaha .
bace lh kak !
:pp