Sunday, April 11, 2010


HOI . JANGAN BACA WEH . BAHAYA ! *wink wink*

OHHHHMYYYYYYYGAWWDDDDD !
Tadi aku gi la usha usha MS orang . Patu aku jumpe MS sorang budak ni . Display name die ade name H . Ejaan pun same dahh . Gua dah rase serba serbi tak kene ni . Heshhh . Harap harap bukan MY H .

Hm , aku pun pegi lah mengintip friend list die . AIGO ! H kat TOPFRIEND ! WTF WTF WTF . Patu aku pegi lah MS H . Takde pulak gurl ni kat TOPFRIEND die . HAH ! THANK GOD ! Maybe gurl ni perasan je lebih . Ahahahah !

Tapi kan seriously aku rase nak mencarot gile gile skrg ni ! Arghh ! WTH is wrong with YOUUUU BICTHH ? Asal kaw nak letak name H kat Default Name MS kaw ? Tahu lah dat is YOURRRR MySpace ! But LAYAK KEEE name die kat situ ? Macam tak kene jehh . HAHAH . Bluekkk bluekkkk ! IHY . Dah la baju mcm tak cukop kain . Macam good good je ! *haktuihhh

Okay . Dah lege siket . HAHAH . Korang tak bace kan ? Bagus .

NOTA SUCI : Tolonglah jangan perasan . Cariklah orang yang sewaktu dengan kaw . Heshhh T____________T






0 budak comell: