Thursday, April 1, 2010

Wutta !! Giler penat kot . Tapi fun gilaa ahhh . Cuz dapat jumpe ramai kawan baruu tapi tak tahu name die siape . HAHA . Bengong kan Qyla ? Ngehehe . Tahu tahu .


Okay . Kitorg sampai dlm kul 8 lebih . Tapi belum start . Bodoe betul . Start dah nak dekat kul 9 . WTF betul . Patu nak tunggu acare JALAN KAKI SEPULUH KILOMETER selesai !!!! Kaw giler . Dah mcm meroyan aku kat situ . Haha .


And patutnye acare aku start kul 8.40 . Tapi dah meleret leret sampai kul 10 lebih . Bangang betul . Heshh . Dah la tengah cuak . Siut je . Menggigil gigil kepale lutut aku . HAHA


And acare yg dinanti nantikan dah tibe ! 100 M (P1) . GOD ! I'm fuckin freakin nervousaaa . Ahaha . Cepat cepat . Pakai nombor BG 2601 :)) Patu carik Spike . Wahh . Teruje . Dah lame ku tidak memakai mu . Huahuahua .


Then amik tempat . SUMPAH NERVOUS GILA . Jantung mcm nak terkeluar ! Aigo . Then 'BOOM'(bunyi pistol mcm ni kan ?) . Aha terkejut aku ! Bodoe punye pistol . Hahah . Then lari lari lari sampai endingg . Yeah . No 2 ! Kire okay la tuh kan ? Hehehe .


Then duduk duduk patu Cegu Dzul call . 'Qila , meh turun bawah . Nak daftar acare 100M .' Yeahh ! Dapat masok semi final ! Wuhuu . Sape tak happy beb ! Gua dah mcm org giler kut time tuh . Haha .

Yeahh . Memang cuak . Sume hebat hebat . Bangang btl . Aku mmg tak yakin habis . Haha . Last last dpt num 5 . Muahahaha . Hebat tak ? Ngehehehe . Ni sume Lo punye pasal ! Doakan aku yang bukan bukan lagii :(

Heee . Time petang pulak ade acare 400 M . Lagi lah aku tak suke . Heshh . Taknak masok pun . Hm . Tapi lari jelah . Time lari uh , leh pulak aku teringat kat Farah Hanis . 'RING DING DONG RING DING DONG' bubby ah !!! Siud je . Tergelak gelak aku . Terus org sebelah pecut aku . Haha . Tapi kire oke lah . Aku dapat no 4 from 9 org yg masok :)

Pastu balik lah . Penat . Giler lambat kot . Kul 7 lebih baru balik . Cegu Dzul hantar sampai depan umah . Haha . Budak budak sume pening carik rumah aku . Haha . Lalitha tak leh bellaaa . Bwt lawak je kud dlm van .

Heh , dats all fr today . Esuk citer lagi ehh . Byee . Penad niii :)) Gudnyte and Assalamualaikum :))






0 budak comell: