Tuesday, May 4, 2010

Assalamualaikum WBT :)


Hari ni HARI HAUS SEDUNIA ke ape ? Dari pagi sampai ke malam aku HAUS HAUS HAUS . Mase PJ lagi lah haus . Perghh . Pucat lesi muke aku . Air dah habis :( So , my plan is 'BUAT MUKA KESIAN DEPAN ORANG' . But , its seriously not working at ALL ! So , kene lah tahan haus tuu . Ahahah xD


Errr . Lepas tu tade apelah . Kitorang just practice nyanyi ~~ Waaaa . . Then bukak lah belog 'orang ni' gune cegu punye laptop . HAHA . Habes kene kutok gilagila . Gila jahat kitorg kan ? Ish ish ish . Bukan ape , dulu die okay tao , sekarang ? Hmm . *no comment* Tapi tapi ! Ini tak bererti yang aku BENCI or TAK SUKA die . PAHAM ? Jangan nak buat cerite yg bukan bukan . Aku sayang die lah !


And then , time nak balik . . . . Errr . . Susah betul nak terang kan . But seriously , dis thing is soooo freaking disgusting ! Alahh , geli geli pun aku usha jugak . HAHA xD . Sorry ye *** . Aku TERpandang kud ! Oupsss . *jangan ditanya mende alah ape yg jadi . hanya kami yang tahu :pp

Okay lahh byee sayang .


NOTA SUCI : I miss them sooo badly :( Ma , D , Kalong (agak ahh) , Lolo , Tikus , Azey and H :(






0 budak comell: