Monday, August 30, 2010

Aku Anak Malaysiakah ?


Assalamualaikum WBT :)


SELAMAT MENYAMBUT HARI KEMERDEKAAN YANG KE 53 !!
Yayyy dengan perasaan bangga dan rendah dirinya aku ingin mengatakan yang aku bangga menjadi rakyat Malaysia .
Huahuahua hari ni aku nak patriotik sikit boleh dok ?


Tapi memang lah , sesungguhnya aku memang bersyukur sangat tinggal kat Malaysia . Walaupun banyak anasir anasir luar yang cuba nak menjatuhkan dan memalukan negara kita , tetapi Malaysia tetap teguh dah utuh bersatu !
Well , 1 Malaysia lah katakan !
*serious aku tak tahu apa yang aku merepek ni*
*kau tengok , pakcek Google pun semangat !*


Anyway , aku harap korang semangat lah sikit nak sambut hari ni . Jangan jadikan puasa satu alasan kau tak nak celebrate . Gedik . Haishh . Kalau aku dapat pergi Stadium BJ kan best . Kawan kawan lama semua ada kat sana ! Jealousnya :'( Rindu kalian !!!





MERDEKA
MERDEKA
MERDEKA


Saya Sayang Malaysia !!!!


*jangan salah sangka , sejarah STILL bukan my fav subject (!)*






0 budak comell: