Monday, August 23, 2010

I failed ? LOL congrats !


Assalamualaikum WBT :)


*sigh*
So , macam mana hari ni ? Seronok ? TAHNIAH ! Bad as hell ? Yeah me too =="


Em . . . . . . .

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*


Physics aku failed -.- HAHAHAHHAHAHAHAHAHA
Aku gelak sambil nangis nih wey ! *sob haha sob haha*


Hmmmm . Ramai gila orang yang failed . Dalam erti kata lain , 3 orang je lulus and itu pun just B and C . Arghhh serious bengang gila . Then SP pun markah rendah . English ? Thank God I've got an A- ! But I want A not A- :'( 1 markah je lagi . Hmmm takpe lah . Bersyukur :) Add math lak sumpah tak sangka aku lulus . HAHAH and ada peningkatan lah ! Alhamdulillah :)


Cukuplah sekadar ini sahaja aku merepek bin merapu . Perut pun dah buat konsert . HAHAHA . Lapar siud !!! T____________________T


NOTA SUCI : Nak delete semua lagu Lady Gagal yang ada dalam phone buruk aku .








0 budak comell: