Monday, August 30, 2010

Cuti Sumpah Tak Bosan


Assalamualaikum :)


Oh heyy . Lama kot tak post . Hahaha korang rindu aku ke tak ni ? Cehhh rinduuu rupanya . Hohoho ^^ Yeah , aku malas kud nak post apa apa recently . Story pun dah basi .


So , amacam cuti ? Bosan ? Hahah sedih hidup kau . Best gila babun tahap kutu buat padang golf kat atas kepala ? Yeahh aku pun aku pun . Rasa macam nak buat cuti sendiri pulak . Hoho



Kalau duduk kat rumah tak penat . Best . Boleh study *ecececececeh percaya jela cakap aku . Haha . Memang buku sentiasa di tangan . . . *dalam mimpi aku la . Wawaawwa .


Tapi sekarang aku ada hobi baru weh . Teka lah teka lah . TIDUR ? Haha . Itu bukan hobi . Itu dah macam satu kewajipan doe ! Hm sekarang ni aku suka baca novel bhai . Yang jiwang jiwang gituuu . Ahaks maluuu T___________________T


Mari aku syorkan novel apa yang best .
-Bini Aku Tomboy Ke ? *serious sangat best . Wajib baca .
-Sepupuku Suamiku *ini baru je baca . 1 hari je dah habis . Memang best !


And novel 2x5 aku baru baca sikit . Macam bosan T__________T Jalan cerita macam novel Sepupuku Suamiku tapi kurang syiok sikit . Hadehh takpa lah . Tunggu aku baca sampai habis !


And yea before aku lupa , sekarang ni kan Sinetron Cinta Kirana makin meletop letop bhai . *meletop ke ? boleh lahh kan . Agak best . Aku suka tengok Nia jadi baik . Cehh . Lawa oh ! Then Galang . Dia dah hilang . Ala nanti dia datang la balik pastu hilang ingatan and ada awek lain . Hahaha macam lah aku tak tahu . Cerita indon memang camni .


Eh eh tapi kan , ramai orang cakap yang Galang tu handsome . Hmmm bolehlaaa . Tapi Baim lagi handsome kud . Kalah Baim Wong . Wahahahaha ^^ And baru aku tahu yang dia ni memang anak kandung 'mak' yang belakon dalam sinetron ni jugak . Oh sangat lain muka !!!


And tak dilupakan , Choky pun handsome . Muka dia nampak familiar oh . Dia yang belakon cerita dongeng indon tukan ? Hm entah janji handsome . Haha :P


(: I LOVE YOU KIKI FAREL :)


NOTA SUCI : Teringin nak berbuka puasa dengan my bestie ! Hmmm tak tahu la boleh keluar ke tak . Well , aku kan orang Kajang . HAHA T__________T







0 budak comell: