Tuesday, August 24, 2010

Hye Hiccups . Please get lost ! HAHA


Assalamualaikum WBT :)


Weh korang weh korang . Korang sedu tak ? Bukan sedu sedan tapi sedu lah ! HAHA . Atau nama omputeh nya HICCUPS . Mesti pernah kan ? So , korang pernah tak wondering why we hiccups ?


Hm . Tadi aku tanya pacek google punya anak menakan 'kenapa kita sedu ?'
Dia jawab bhai . Dia jawab ! Dia bagi aku link ke belog orang ni .


Aku baca baca and aku tersengih sengih sorang sorang macam kambing mintak kaki sebab aku pun pikir macam tuh . Dari aku sekolah rendah sampai lah sekarang , aku pikir sedu bagi orang besar . I MEAN TINGGI . So , everytime aku sedu , aku tak nak hilangkan dia sebab aku nak tinggi ! HAHAHAH . And obviously benda ni tipu cuz aku macam tak besar besar je . Kemetod je sampai sekarang T__________T


And baru baru ni aku adalah cakap kat Inas*my classmate* pendapat aku tentang sedu ni . And dia pergi gelakkan kan aku . HAHAHA . Siud kau weh . Manalah aku tahu . That was my opinion . Duhhh ! And now baru aku tahu yang kita sedu sebab ada udara yang mengada ngada terperangkap dalam ruang pernafasan . Yeah . Sangat gedik . Hohoho


Actually aku post pasal hiccups ni bukan apa . Tadi Sir tuition aku bahan aku sebab aku sedu . Time aku nak buat exercise aku sedu . Then dia gelak and copy aku balik . Eh fijik ni . Saya kasi kaki mahu ? HAHA . Sabar jela =.= Then dia tanya teka teki 'binatang apa yang tak suka belanja makan ?'*dengan slang cina dia ahh* Hahaha . Teka teki lapuk la Sir :P Lain kali bagi yang lagi mencabar eh buat orang hebat macam saya ? Kui kui kui :PP


NOTA SUCI : Malas dah nak story pasal result gua yang bagai ditusuk sembilu . HAHA takde kena mengena pun sebenarnya T_________T







4 budak comell:

Whoda said...

heheh naseb baek xpena kne lagi hiccups depan kelas =p

Aqila Sarah said...

huhu kalau kena mesti malu !
hehehe :P

sofia said...

Kalau tak salah, ada orang pernah cakap obat hiccup tarik nafas lama lama lepas tu tahan :)

Aqila Sarah said...

oh ye ?
tahan ? haha saya memang lemah sikit dalam bab tahan menahan ni . heheh :P

thanks anyway :)