Saturday, September 18, 2010

Hangout with cousins


Assalamualaikum :)


Hari ni gua dengan cuzencuzen gua keluar pergi merendek . Wahahahaha . Merendek mende . Gua pergi niat baik wok . Niat nak mengeratkan hubungan silaturrahim dengan cuzencuzen gua yang ringdingdong nih .


Mula mula singgah McD Saujana nak makan KFC . Kepala bontot gua . Pergi McD nak makan KFC ? Jadah haram ! Pergi sana of course la kena melantak burger . Tak pun makan fries je . Haha





Ni first time lah gua lepak sini . Sunyi sepi gilaa beb ! Orang tak ramai . Tak macam McD seksyen 8 . Penuh.Padat.Mampat . Bagi gua , tempat ni okay la jugak . Tapi satuuuuu je gua tak suka . Budak *i mean orang tua* McD sorang ni miang gila babun . Tak tahu malu . Muka handsome takpelah nak ngorat akak sepupu gua . Kitorang yang lain pun dah naik berbulu tengok perangai dia yang macam lontong tuh =="


*ceh gua tengah bajet cute ni . jangan tegoda pulak ! ahaksss T_______T*


Lepas buncit perut gua , kitorang gerak ah pergi Metro Point Kajang . Yeahhh ! Main bowling ! Dah gatal doe tangan gua nak main bola berat nih . Confirm longkang ! Gua dah boleh agak dahh . Hahaha


Lepas main punya main punya main , kitorang pun gerak lah pergi main token pulak . Bapak lah lama main . Gua race kereta . Perghhh tak sangka gua menang . Ngehehe


Lepas tuh suara macho gua ni merengek rengek mintak di keluarkan buat pendengar pendengar yang bertuah . Cehh gua paham gua paham . So , kitorang pun pergilah Karok . Karok punya karok dah pukul 10 . Hah hambek kau ! Kedai pun dah nak tutup . Ceh mengahalau eh ? =="


So , kitorang pun bella r . Malas nak menonggeng lama lama dekat situ .


*Where the hell is me ? Awww you guys cannot find me eh ? Well duuuhhh ! Im the one who took this awesome picture . Oh welcome dear :)*


NOTA SUCI : You know I love you too :)








0 budak comell: