Friday, September 24, 2010

I Want Mee Curry !

Assalamualaikum WBT :)

Hari ni gua dengan membe membe gua pergi beraya buat kali keduanya dekat Kajang Utama*area sekolah gua* . Memang excited habis nak makan Mee Curry Pyka . Yumm yumm . But tiba tiba dapat berita , yang Pyka tak leh follow cuz uncle dia meninggal dunia . *AL-FATIHAH*

So melepas lah hajat gua . Kempunan sampai sekarang weh ! T_________T Then tiba tiba Farah Hanis pulak text ! Dia bagitahu yang Uncle dia masuk hospital pulak ! Adoyai . Korang ni macam dah plan je kann .

Tapi takpelah . Gua , Nad and Nurul gerak lah pergi rumah Dayat .


Sampai kat rumah dia je gua online . Hahaha . Lepas tu makanmakan and minumminum but still laparr :'( Nak mee curryyyyyyy ! Haha

Lepas semua ada*5 orang je pun* kitorang gerak pergi rumah Izzie . Thanks for the mee Izzie :) Sumpah gua kenyang gilaa . After that kitorang jalan lajulaju @ larilari anak ke rumah Farzana . Woahh jauhh but takpe . Asalkan dapat makan rojak , gua sanggup . CEHHHH !



LOL and this is our a$$ . Hahaha . Suka kud pic ni . Smart :D Thanks Dayat !



Hahahaha gua tahu lu orang semua mesti tengah gelak guling guling kan tengok gambar gua ? Cissss . Tak heran sebab gua pun sama ! Im LOL-ing right nowww . Bhahahaha :P

After that kitorang gerak pergi rumah Farhana Yusof . Jauh betul . Lepas makan kuih and minum air , kitorang blah . Kejap jela kat sini cuz dah nak balik .



*last picture*

**********************************************************

OH YA . Gua ada dapat AWARD form Cik Nadia sebab jadi followers dia . So , jom la follow ! Nanti dapat award . Teheeee :D


Thanks la Nadia fer giving me this award :)

Nice sangattt :D







0 budak comell: