Thursday, September 16, 2010

Today was a blast !



Assalamualaikum :)

AMARAN!!! : Entry kali ni agak panjang . Kalau malas takyah baca . Tengok gambar je .



*muka aku memang innocent . kau apa tahu ?*


Today was a blast ! Seriously best gilaaa . Pagi pagi bangun awal tolong Daddy buat rendang . Siap siap then gerak pergi KU . Bila sampai aku tengok Hidayati and Fateh je yang ada . Yang lain batang hidung pun tak nampak ! Cis memang janji melayu . Kul 10 baru semua berkumpul dekat rumah Blue .


Mak Blue masak nasi lemak ! Pergh sedap weyyy ! Then gerak pergi rumah Nadirah . Aunty Maya masak bihun and nasi gorengg . Perghh kenyang kau tahuuu ?


Lepas tu kitorang plan nak buat surprise dekat Sudin . Kitorang nak pergi gegar rumah dia dekat tingkat 5 tuh . OMG . Serious penat gilaaa ! Kuaters Guru tu need a lift ! Like seriously . *Patut lah Sudin always fit je .* Lepas tu kitorang bagilah salam and Dato' K*nickname for Sudin's father.he seriously looks like Dato' K* keluar . Dia cakap Sudin takde pergi Terengganu and we were like 'WHATTTT THHHHEEEEEEE HECKKKK ?' Sudin ! Kenapa tak balik lagi ? Grrrrr


Tapi takpe lah , parents dia jemput masuk and hidangkan kami muffin . Ya Allah ! Sedap + lembut gilaaaaa ! Tapi rasa bersalah sikit cuz mak dia puasaaa . Emmm sorryyy -____- Then aku saja lah call Sudin cakap kitorang dekat rumah dia . Dia tak percaya oh ! Hahahaha . Tiba tiba phone rumah dia bunyi . Kitorang semua macam "tu mesti Sudin" hahah . And yeah , tu memang Sudin . Dia call sebab dia ingat aku tipuuu . Wahahaha :DD


Lepas habis melantak dekat rumah Sudin , Fateh ajak pergi rumah Ustazah Aminah . Rindu katanya . Lepas borak dengan Ustazah , kitorang pergi rumah Rid pulak . Perghhh laksa bhai . Melantak lagiii . Then gerak pergi rumah Sheikh . Tapi seperti yang dah dijangka . . . Macam last year lah . Sheikh tidur . Hmm kecik hati weh . Dah 2 kali dah jadi camni T__________T Tapi takpelah . Kitorang pergi rumah sebelah pulak . Rumah Syahirah Elina . Sexy habis ! Hahaha .


After that gerak terus pergi rumah Sani . Pergh kaki gua melecet habis ! Macam nak nangis dah . Suruh Atir dukung tapi dia cakap aku berat . Hahahaha ==" Last sekaliii rumah Pijjah . Ya Allah punya la jauhhh ! Kaki aku dah meranaaaa . Waaaaa :'( Tapi best la sebab dapat jumpa Filzah . Rindu wehh !


Lepas tu balik and bawak Nadirah , Hidayah and Nadzirah . Raya dekat rumah aku pulak ! Yayy . Sampai je rumah tengok ramai orang . Mak Abah dah sampai . Tengah tunggu Abang Iwan . Nenek pun ada kat sana . Hm then Mak Abah balik . Tak sempat nak lah nak jumpa dengan Kak Dah , Kak Yaa and Apit :'(


Hm . After my girlfirends dah balik , boyfriends pulak datang . Wahh . Zafir , Emi and Aniq datang . Zafir pakai pink . Sama dengan aku :PP Hahaha .


*Aniq suka budak budakkkk !*
Serious comell gila tengok diaorang


Lepas makan , diaorang pun balik lahh . Then aku pergi layan mangkuk mangkuk kat dalam rumah . Kitorang sambut birthday Epan .


*Anakanak Cik Zul and Cik Nasrun bersatu kembali setelah sekian lama terpisah !*
Sumpah rinduuuu !


Lama lah jugak diaorang lepak dekat rumah . Lepas isyak baru balik .

*I LOVE THIS*


Then aku ambil gambar sorang sorang . Hahah tapi ada je penyebok ! >.<>


Heee okay lah . Byebye :D
P/S : gambar ada banyak lagi but malas upload dekat sini . Usha dekat FB eh .

NOTA SUCI : Sukanya jumpa dia !








0 budak comell: