Monday, February 28, 2011

Jangan Makan Cili !



Abu : Jangan peduli dengan kata kata orang !

Siti : Tapiii kata kata orang tu sakitkan hati saya tahuk ?

Abu : Alah ! Buat dunno jela .

Siti : HMMM :'(


Okay okay stoppp dekat situ ! Apa cer ni wey ? Ce cite ce cite . Haha .
Okay . Soalan aku hari ni ,
'APA YANG KORANG AKAN BUAT BILA ADA ORANG CAKAP BENDA BENDA YANG TAK ELOK PASAL KORANG AND DIA CERITA DEKAT ORANG LAIN ?'


Fuhhh . Kalau aku , aku buat B.O.D.O.H jela . Tapi kalau dah sampai stalk aku macam tahi then pergi kecoh kat semua orang pasal aku , tak sakit hati ke ? Haihh . Aku kenal kau pun tidak . Cakap jauh sekali . Tapi asal yang tak puas hati sangat ni sayang ? Sedih la hidup kau ! Aku simpati .


Balik rumah pergi cermin muka tu dulu . Basuh and sental baik baik sebelum hang dok mengata aku . Takyah lah buang masa kau nak jaja cerita pasal aku . Tak letih ke ? Ke kau marah aku tak pernah tegur kau ni ? HAHA sorry lah . Tapi aku tak layan budak hot macam kau . Maaf !


Daripada aku tak suka sikit je dengan kau , terus benci dah sekarang ni !

Takpayah makan cili ! Memang kau lah orangnya ! HAHA








2 budak comell:

She's retarded said...

kata xnak on9.sengal

Aqila Sarah said...

uhmm i have tooo !
pissed off gila wey