Friday, March 11, 2011

TAIK HIDUNG MASIN BETUL LAH !


Assalamualaikum WBT

Okay . Kenapa bila orang cakap kedekut je mesti tambah taik hidung masin ? HAHA masin ke beb ? Ke tawar ? Hadoi . Korang pernah rasa ke ? Sedap sedap hati je nak cakap taik hidung masin . Bajet pernah rasa je ;P


Actually , kali ni aku bukan nak cerita pasal taik hidung . Kau gila apa ? HAHA karang orang nak dtg belog aku pun jijik Hoho . So , baik jangan kan . Heh , aku nak cerita pasal KEDEKUT la beb. KEDEKUT ! Kau kedekut ? HAH jawab jawab ! Cepat . Aku bagi 5 saat je tok kau jawab .

.
.
.
.
.

See , mengaku pun kedekut . Haha lek lek . Aku pun kedekut gak . Tapi bertempatla wey . Frankly , aku menyampah betul dengan orang yang kedekut nak mam ni . Sampai nak makan pun kedekut gila . Save bajet Lepas tu tunggu je orang suapkan . Aku boleh je suapkan kalau kau nak . Tapi suap pakai kaki lah .


HAH tu kedekut nak beli . Ni lain sikit . Kedekut nak bagi tapi pemurah nak mintak ! Makan depan orang tapi tak pernah nak offer . Siot betul ! Memang mintak kudis lah ! Terkeluar air liur basi aku tengok kau makan sampai menggigit kuku . Tapi tapi ! Bila orang lain bawak makanan dengan selamber beruknya kau mintak ! HADOIII aku tak kesah and aku tak pernah nak kesah . Tapi kalau dah selalu buat , aku pun hangin lah jugak . INGAT WEY , MEMBERI LEBIH BAIK DARI MEMINTA ! Jangan asik nakkkk je !


Tu pasal makan . Ni pasal barang pulak . Kau pernah jumpa tak orang yang kedekut sangat sangat tahap cipan mengandung anak 5 ? Aku pernah . Sampai kau nak pegang barang dia pun tak boleh ! Aku nak pegang je pun . Bukan nak gigit . Adoyai . Ada jugak orang macam ni kan


Lastly yang ni . Ni tahap paling kedekut lah . Ni bukan taik hidung masin dah ni . Ni dah rasa longkang dah ni *aku tak pernah rasa longkang* . Pernah tak korang nampak orang yang bila nak keluarkan barang dia , dia sorok sorok ? Macam benda tu sulit gila lah ! Aku pelik kenapa nak sorok ? Bukan berharga sangat wey . Rupanya , dia taknak orang nampak . Sebab nanti orang nak pinjam ! HAHAHAHAHA bangang tak bangang . Rasa macam nak hentak je kepala dia dekat bontot aku ==" Haiyyyakkk !


Fuh . Aku penat wey. Penat dengan spesies spesies macam ni . Buat saket hati jehh ! Boboi and Assalamualaikum !


Nota FASZ : dah cutiii ! Tak sabar nak jumpa kawan kawan busukkkuuu ! FanaHanisAbeFarris








18 budak comell:

Mia Liana said...

taik hidung memang masin... kalau tak masin.. pelik namanya...

She's retarded said...

pergh! pedas giler

Aqila Sarah said...

@Mia Liana hehe masin pun masin lah :P

Aqila Sarah said...

@She's retarded MINUM AIR BABE MINUM AIR ! hihi

Atikah Hashim said...

haha mmg gila kedekudd weyy orang yg kau cerita niyh !

Aqila Sarah said...

@Atikah Hashim kan ? kedekutt sgtt =="

sukesuke said...

hahaha, seb bek tak terasa.

Aqila Sarah said...

@sukesuke ala nasib je tuh xD hihi

little cart00n said...

macam2 org ada kat dunia ni..
hahha

Yua said...

ooh ader jugak ey org mcm tu. sorok brg sbb xnak bg org nmpak. mmg dasar kedekut kot klau mcm tu -.-''

Aqila Sarah said...

@little cart00n haha tula pasal kan :P

Aqila Sarah said...

@Yua betul tu betul tu . tension je ohh =="

LadyBird said...

hehehe..zaman kecik2 dulu pasti pernah rs... :P
eiiiyakkk...

✿ milly molly ✿ said...

haip! happy holiday sis :)

Aqila Sarah said...

@LadyBird eiuwwww hikhik ;P masinn

Aqila Sarah said...

@✿ milly molly ✿ thank you thank you :)

Aqila Safuan said...

ragam manusia . macam macam ada . tapi saya pun sama tak suka . nak barang kita over, barang dia mak aihhh . toksah cakap ah

Aqila Sarah said...

kan ? tulah pasal . whattodoo :)