Wednesday, May 25, 2011

KITA CUMA PINJAMAN


Assalamualaikum WBT :)


JOM TENGOK GAMBAR COMELL KAT BAWAH :))



Hati aku sayu bila tengok gambar ni :'(
Sedih sangat :(


Tapi Allah lebih sayangkan diorang kan :') Hidup dekat dunia ni sementara je . Semua yang kita ada ni pinjaman je . Sebenarnya kita ni nothing without ALLAH :) Ingat !!


Sayang mak ayah papa mama daddy mummy umi walid ibu bapa :)
Takyah sayang boyprend girlprend lebih dari mereka mereka ni semua k . Dah kahwin nanti baru lah sayang puas puas !


Semoga ALLAH tempatkan mereka semua dengan golongan orang orang yang beriman :) AMINNNN :')


Takziah buat keluarga mangsa tanah runtuh di Hulu Langat .
-Al-Fatihah-







2 budak comell:

Dmushmush said...

Gambar tuuu. Masa keluar dekat tv3. Dila menangis kot. =\

Aqila Sarah said...

@Dmushmush kan ? :'( samalah :((