Sunday, June 5, 2011

Kalau Cakap Bodoh Marah , Kalau Tak Cakap Menjadi Jadi


Assalamualaikum WBT :)


Okay kau tengok tajuk post aku . Tengoklah sekarang . Macam orang hilang sabar kan ? KAN ? Hmmmphh memang punn . Tadi aku keluar jumpa kawan kawan kejap . Aku gerak pergi KL naik KTM . Memang awal awal dah padat . Tapi boleh nafas lagi lah . Aku sabarrrr .


Tapiiiiiii tu bukan masalahnya sekarang . Aku tak puas hati oh bila ada orang lelaki yang macam bangang tak reti baca ke hape pun aku tak tahu . Diorang main redah je masuk Ladies Coach dengan muka macam shoot tak tahu malu sambil buat muka ala ala innocent gituuuu ! Aduhhh kalau comell aku boleh terima . Ni tak . Hmm dah macam penyangak , penyapu dan segala 'pe' lah ! Geli makkkk !


Kalau budak budak lelaki yang follow mak dia aku tak kisah langsung . Tapii ni tidak ! Ramai bangla kot yang naik kat tempat Ladies Coach . Pastu naik tolak tolak himpit himpit . Nasib tak kena aku . Kalau kena , memang dah lebam bijik mata mamat tuh xD Cehhhhhhhhh ! Okay , itu baru kes pertama . Yang tak tahannya lagi , ada ke patut dia berlari lari nak dapatkan tempat duduk . WEY DERRR , INI LADIES COACH UNTUK PEREMPUAN OKAY ? KAU NI PONDAN KE HAH ? DAH TU NAK SEAT PULAK TU . ADUHHH LEMAK BETUL !!


Dulu aku pernah lah jugak sound sorang laki ni dalam train . Tapi dia buat dunno jek ! Bertuah punya budak . Aku bukak langkah taekwondo aku kang ! Terabur gigi ! Lebam bijik mato ! HOHOH *bajet kuat kejap*


Errrr . Nak marah pun tak guna sebab kadang kadang dorang ni tak reti bahasa -.- Bala bala ! Buat sakit hati jeh . And to all kaum hawa , berhati hati di dalam train :) Jaga diri jaga barang ! Ingatlah orang yang tersayang :DD Hihihi









0 budak comell: