Sunday, December 18, 2011

Bukan semua benda tu indah





Assalamualaikum WBT :)


Hai. Aku boring. Tk ngantuk and terasa sedih sikit harini :( Mood nak jiwang2 sikit boleh tk? Boleh aaaaaaaa! Hmmmmmm


Entah kenapa aku rasa down sangat malam ni. Rasa sedih. Pilu. Hiba. Semua jenis rasa yang menyakitkan hatilah. Nak luahkan kat membe tapi tk terdaya. Ahaks! *apit style* Oh i miss school. I mean my friends. Bukan rindu nak belajar. Hehe


Hmmmm entah lah weh. Semuanya mcm serba tk kena je harini. Rasa mcm semuanya dah jelas, nyata dan terang lagi bersuluh. Aku dah nampak dgn mata kepala aku kot. Rasa diri ni dipijak2. Selama ni, aku rasa bersalah sangat dekat kau. Tapi rupa2nya, kau yang buat tahi belakang aku. Puihh


Gerammm weh. Rasa kepercayaan yang kita kasik tu dibuat mcm sampah jeh. Uwaaa nak nangisss. Hekk! Buang masa jeh nangis.


Anyway, to korang yang lain. Jangan cepat percaya dengan orang! Fikir dulu sebelum bertindak!


Assalamualaikum!





0 budak comell: