Monday, May 7, 2012

Nottingham perghhh!!!!!


Assalamualaikum WBT :)


OH hi! Tadi aku jumpa bestie2 kesayangankuuuuu <3 Aha, melepas sikit rindu :') Actually tk plan pun nak keluar. Farris cakap nak keluar esok tapi tetiba dia call cakap nak datang bangi pulak. And dia ajak aku lepak. Yayyyy! Tapi aku kena belanja sebab paham2 lah Farris tu, nak manja2 sikit -.- Puih



*motif? hahaahah*

Nak secret recipe konon. Banyak santek. Kau ingat aku cop duit? Tapi tkpelah, sayang punya pasal. Pun boleh kan? Puih lagi sekali. Hahah tkdelah, dia dah nak pergi Pahang :( So yeah.. Aku tk kisah sangat. After amik gambar, kitorang g makan :) Farris cakap nak makan nasi campur. Lepas kenyang, terus g pejabat pos nak beli setem. Haha macam2 UNITEN ni nak tau. 


Then, call Fana tanya dia habis class pukul berapa. Nak jumpa, lepak sama. Rindu wooo :') Fana habis class kul 5 so aku and Farris terus g Nottingham. Perghhhhh hulu siot Uni dia! Lagi hulu dari Sg. Ramal gua cakap lu. Serious. Signboard pun dalam semak. HAHAHAAH serious lawak. Nasib baiklah jumpa :) 


Fana suruh kitorang g campus dia dulu. Lama kot nak tunggu kul 5. So aku and Farris buat our own photoshits. LOL bapak memalukan......  



 *Please ignore Farris. Enjoy the view :D*

*Yang belakang tu muka tk puashati aku tknak amik gambar dia dah :P*


Fana bawak kitorang g rumah sewa dia. Bapak best weh. Bilik sorang satu. Semua lengkap. Katil ada, wardrobe ada, meja study ada, aircond pun ada tau! Housemate pun ramai :) So yeah, best gilaaaa. Fana pun cakap dia seronok. 



 *Ini lagi aku tk paham motif dia apa*

*Ya Allah rindunya kat kau weh :')*


Then kitorang keluar. Ingat nak g Kajang. Hahahah. Ye kawan2. Fana and Farris nak g Kajang :) Percayaalaahhhhh~ But tk jadi cuz kitorg salah masuk jalan and jalan tu jammed -.- Shoot betul. Terpaksa lah patah balik memandangkan hari sudah semakin lewat. Fana cakap better lepak kat campus dia. So jom ah. 


Ya Allah. Bestnyaaaa tempat dia :') Library dia sampai 4 tingkat kau bayangkan. Ramai foreigner lak uh. Hekhek. Ini membuatkan aku semakin tk sabar nak masuk U. Wahhh. Berkobar2 ni. InsyaAllah U aku nanti pun akan best camni. InsyaAllah. Amin :)



*Love you guyssssss <3*


OH ye. UPU dah keluar kan? Congrats to all yang dapat. Yang tk dapat, don't worry. Rezeki and ilmu tu ada kat mana2 :) Peace~ Assalamualaikum!










0 budak comell: