Sunday, May 20, 2012

When I'm Bored. Sorry

Assalamualaikum WBT :)





Hi. Actually takde idea nak update apa tapi disebabkan kebosanan yang melampau tahap ramarama tengah marah, aku gagahkan diri untuk menaip. EH? 


So, harini hari ahad. 20 May 2012. Ada birthday sesape ke? Happy Birthday la! :D
Hmmm aku bosan. Tadi keluar macam takde faedah. Hahah aku rasa buang masa je. Baik aku tidur. Or pack2 barang ke. Dah la satu apa aku tk pack. Next week dah nak pergi. 


Waaaaa rasa sekejap gila kot. Ingatkan lama lagi. Haha aku malas nak orientasi -.- Dengar cerita Farris pun dah tk larat. Bosan katanya. Hmmm apo nak buek. Den rodah ajola. Uwaaaaa. Takpe2. Qila boleh punya. Fighting!


EH EH Ehem, esok isnin. Adik2 jangan lupa bangun awal tau. Sekolah kan. Ahaks! Kak Qila nak pergi jalan2. Siap ada BBQ lagi dengan kawan2 :) Muahahaha


Hmm mata aku dah berat. Nak lelap kejap. Ye kejap je. Tk lama mana. Sat g bangun ah. Hahaha *sekejaplahsangat* 


*THIS MADE ME LOL SO HARD! HAHAHA*


Bye bishh!








0 budak comell: