Friday, November 2, 2012

Bitch puhleash!


Assalamualaikum WBT wahai rakyat jelata sekalian. Hah meh sini meh sini cek nak habaq mai sat. Ergh geram ni gerammmm hahah.


Dear stalker. Saya tak pernah larang pun sesiapa nak baca belog suci saya ni tau tau. Tapi kalau baca setakat nak perli perli, bahan bahan, mengutuk saya dekat belakang jangan lah :( Saya tksuka ada musuh lah awak... Dan saya takde niat pun nak carik satu :) 

Apa yang saya post kat sini semua hak saya. Kalau awak geli saya post pasal crush saya, takpayah lah baca :) Senang kannnn? Saya post untuk suka suka bukan nak bagi orang bahan saya tauu :( Saya pun ada perasaan jugak lah awak :'( Ergh I wanna krai ah liddis! Tsk tsk



Saya stalk orang takpe. Orang stalk saya takleh :p Sebab saya ni silent stalker. Saya hanya lihat dan baca. Tak complain apa apa pun. Tapi awak tu stalker jahat! Cakap post saya mengarut lah geli lah apa lah :( Cedih ah ai.... Penat penat saya fikir nak post apa tapi awak cakap post saya tpape -.- Dahtu tkyah la baca! Semak per weh kat sini! 

Belog saya belog kosong je tapi suci! Muehehehe. Saya tak rasa pun ada orang yang nak baca except for Nad... Hahaha... Tapi if ada yang sudi baca, maceh laaaaa :* Tapi please lah... Biarkan saya menaip dan merapu. Awak jangan complain. Nasihat takpe :)

Oh ya. Crush hanya crush. Saya takde niat nak couple couple ni. Tapi kalau crush ajak kahwin nak lerrr~ Ahaks! Ok babai awak awak semua. Me laf yu muah muah! 


Sesungguhnya yang baik itu datang dari Allah SWT dan yang buruk itu datang dari saya sendiri. Assalamualaikum WBT :)






0 budak comell: