Monday, November 21, 2016

......proses paling susah

Assalamualaikum semua :)

Hmm. Mood nak menulis datang pulak. Biasalah, bila time penat, sedih, dan yang sewaktu dengannya... haaa datanglah mood nak menulis tu huhu...

Hai lah hati.. kenapa ek awak rapuh macam ni?

Proses nak berubah tu serius tak senang. Lagi-lagi nak tinggalkan benda yang kau memang dah selalu buat. Tapi aku yakin je dengan diri aku. Sebab aku tahu semua orang boleh berubah dan istiqamah kalau diorang betul-betul nak.

Ah lantak lah orang nak cakap apa. Sabar sikit, awak boleh Aqila! Jangan pernah give up :)





0 budak comell: